Dag 12; Op naar Stowe

12 juli 2015 - Stowe, Vermont, Verenigde Staten

Vanmorgen lekker uit kunnen slapen en daarna van een zalig ontbijt genoten in het hotel. Ook deze omgeving en mensen zullen we niet vergeten en we hopen ook hier nog eens terug te komen.

We hadden allerlei plannen, maar omdat we ook graag allemaal wel naar Stowe toe wilden zijn we alleen bij de schansen van het schansspringen gaan kijken... zeer indrukwekkend. En omdat historische sites en mooie plekjes lang niet altijd aan pubers besteed zijn waren we op tijd op weg.

Klein stukje vandaag, maar vanwege de overtocht met de ferry over Lake Champlain zijn we toch een pas uurtjes onderweg geweest. Mooie rit was het weer. Vermont is toch weer een andere staat dan New York. De bijnaam vanVermont is "green mountain state" en als je hier om je heen kijkt snap je waarom.

Hier blijven we een week en dat zal in dit hotel, Von Trapp Family Hotel, zeker goed komen. Ruime kamer en van alle gemakken voorzien. Met 2 zwembaden, dus Tristan en Renée hebben al gezwommen.

Foto's volgen nog. Komende dagen weer genoeg tijd om er een aantal te uploaden. Welterusten allemaal uit een mooi en warm Stowe...

1. Trix:
    13 juli 2015