Dag 17, 18 en 19

19 juli 2015 - Newport, Rhode Island, Verenigde Staten

Hallo allemaal,

Daar zijn we eindelijk weer. Of er was niet veel te vertellen of "due to bad weather conditions " was er geen of weinig verbinding. We hebben ook eigenlijk een paar rustige dagen gehad... gezwommen, potje monopoly afgemaakt (natuurlijk gewonnen door Tristan en genoten van het weer,  het hotel en de omgeving.

Renée heeft nog een keer cursus climbing gevolgd. Ze had nu alleen les en het ging hartstikke goed. Alle trajecten heeft ze geklommen, met de complimenten van de trainer voor haar techniek. Tristan heeft nog een middag een mountainbike gehuurd en een paar trajecten gefietst.  Vond hij geweldig... hij is o.a. een hert tegengekomen, maar de foto's staan op zijn eigen fototoestel dus die volgen nog.

Met Renée heb ik de Wal-Mart "beleefd". Héél erg en héél Amerikaans maar goed, we hebben het meegemaakt en zijn weer een hoop nagellak rijker.Verrassing dat dat nog kan bij Renée...Haha

Vandaag dan de rit naar Newport. We vertrokken met regen, maar het weer werd steeds beter. Het was goed te merken dat we van ca 1.400 m naar zeeniveau gingen. Temperaturen weer ruim boven de 30 graden. Het hotel was even een "cultuur"shock voor ons na de afgelopen weken. Maar er is Wi-Fi en een zwembad dus dat komt ook weer allemaal goed.

Morgen of overmorgen gaan we whale-whatchen en verder is in de omgeving en Newport zelf genoeg te zien en te doen...

We houden jullie weer op de hoogte...