Dag 22; Terug naar Newark

22 juli 2015 - New York City, Verenigde Staten

Beetje weemoedig zitten we nu in ons hotel. Dit was de laatste volle dag van een geweldige vakantie. Vandaag zijn we vanuit Newport terug naar Newark gereden.

Eerst nog even afscheid van Newport genomen. Wat een ontzettend leuk stadje is het toch.

De reis is goed verlopen. Mooi weer en weinig last van oponthoud gehad. Vanaf nu durf ik overal te rijden. We moesten namelijk dwars door NewYork. Was een hele belevenis, maar het is goed gekomen. In Newark uiteindelijk toch nog een foute afslag genomen. Wat een rommeltje is de bewegwijzering daar zeg. Was blij dat Tristan er was om te helpen weer uit die, wat enge, woonwijk te komen...

En nu dan in het laatste hotel. 9e verdieping, met uitzicht over Manhattan. De cirkel is rond. We hebben heel veel gezien, gedaan, gepraat, gelachen en gehuild. We vonden alles mooi en geweldig. En natuurlijk is Hans Peter de hele reis erbij geweest... in alle opzichten...

Morgen rustig aan de koffers inpakken en op naar het vliegveld. Met vlucht UA070 weer terug naar huis...