Dag 11; naar Lake Placid

11 juli 2015 - Stowe, Vermont, Verenigde Staten

Vandaag de rit naar Lake Placid achter de rug. We zullen Canada missen en komen zeker nog een keer terug!

Was weer een lange dag, maar gelukkig was het mooi en helder weer en konden we lekker doorrijden. Het rijdt hier prettiger dan in NL. De wegen zijn veel ruimer en ook de andere weggebruikers rijden meer ontspannen. Minder vermoeiend dus...

Het eerste gedeelte ging over de snelweg, maar de laatste 150 mijl binnendoor. Door allerlei dorpjes en het Adirondack gebergte.  Dan zie je het "echte" Amerika pas. Van trailercamps tot geweldig mooie huizen, pittoresk, schilderachtig, maar ook verwaarloosd. En dat allemaal naast en bij elkaar.

De omgeving hier is schitterend met allerlei bossen en meren tussen de bergen. Een gebied voor (buiten)sporters en dat is te merken.

Omdat we niet heel ver van onze volgende stop, Stowe, af zitten, hebben we morgen gelukkig nog tijd om het Olympisch museum te bezoeken en misschien nog wat andere leuke plekken...

Maar nu eerst genieten van onze nachtrust...